AirFrance

FareFeed tool

Tool om campagne fares te controleren

AirFrance creƫert jaarlijks honderden mondiale campagnes. De AirFrance FareFeed-tool stelt het campagneteam in staat om te controleren of de juiste fares beschikbaar zijn voor promotie in deze campagnes.

AirFrance & KLM
AirFrance en KLM zijn sinds 2003 een fusie bedrijf. In navolging van de fare tool voor KLM, ontwikkelt IntoApps de FareFeed-tool voor AirFrance. 

Campagne fares
De tool stelt campagne specialisten van AirFrance in staat om een controle uit te voeren op de campagnefares op een specifieke datum + tijd combinatie. De tool controleert de fares met de centrale prijs API van AirFrance-KLM. Bij de prijscheck wordt rekening gehouden met: 

-   Vertrekpunt luchthaven/stad
-   Bestemming
-   Fare type: Economy/Business

Flags
De tool signaleert automatisch aan de hand van flags (foutmarges) of het verschil tussen de huidige fare en de gewenste fare te groot is. Is de marge daadwerkelijk te groot, dan wordt de prijs in het rood getoond.  De flag wordt verder berekend in de lokale valuta. 

Meer weten? Neem contact op.